Ca | En | Es | Fr | Zh-hans

BLOG

Entre vitrines: Pla de captació de fons i recursos (2024-2027) del Museu del Joguet de Catalunya

Entre vitrines: Pla de captació de fons i recursos (2024-2027) del Museu del Joguet de Catalunya

Enguany, gràcies al suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya mitjançant les subvencions per a implementació de programes estratègics i de projectes específics als museus, el Museu ha elaborat el Pla Estratègic de Captació de Recursos i Fons del Museu del Joguet de Catalunya (2024-2027).

Aquest Pla és una de les accions contemplades en el Pla Estratègic del Museu del Joguet de Catalunya (2021-2025) en el que es recullen els reptes clau i les prioritats del Museu. Així un dels reptes prioritaris, definit en l’Objectiu Estratègic 1, és enfortir la capacitat i sostenibilitat del Museu. Així, una de les principals accions definides al PE per tal d’augmentar la capacitat estratègica i de gestió de la Fundació per a un suport efectiu al desenvolupament del Museu és la elaboració d’un Pla de Captació de Fons per al Museu, amb una dimensió digital.

Igualment, el PE, identifica que un altre dels reptes del Museu, definit en l’Objectiu Estratègic 4, és desenvolupar una identitat institucional i una marca forta que transmetin la singularitat i el valor social del Museu. Una de les principals accions definides és la creació d’un Pla de Marca i Comunicació.

Així doncs, el Pla Estratègic de Captació de Recursos i Fons del Museu del Joguet de Catalunya (2024-2027) té com a objectiu a ajudar al Museu a:

  • Reforçar el seu posicionament
  • Incrementar la visibilitat
  • Incrementar els ingressos procedents de taquilla i d’altres activitats
  • Realitzar programes i accions de captació de fons mitjançant donacions i patrocinis

 

Aquest projecte ha estat possible gràcies a la subvenció per a implementació de programes estratègics i de projectes específics als museus del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.